خاک ایران وطن ما




بنام خدا

سلام دوستان عزیز . شاید منتظر یک شعر بودید که براتون آپ کنم . اما باید منو ببخشید .چند روز پیش یه برنامه از سایت www.jaamejamintl.com دیدم که خیلی منو ناراحت کرد . یه برنامه بود که حالت نظر سنجی داشت و موضوع برنامه این به که ایا حمله بوش به عراق درست بوده یا نه ؟ !... و دوستان هموطن تماس میگرفتن و نظر می دادن هم از ایران و هم از کشورهای دیگه . خیلی جالب بود اکثر تلفنهایی که از هموطنان خارج از کشور بود کار بوش رو محکوم می کردن اما متاسفانه هموطنان داخل کشور نه. بیشتر از کار بوش تعریف می کردن و یه نظر اضافه بر موضوع برنامه هم می دادن  که می گفتن باید به ایران هم حمله کنه !!!!!!!!!   و دلیلشون هم این بود که ما اینجا ازادی نداریم.البته منظورشون از ازادی به گفته خودشون فقط ازادی سکسی بود . من ۱ سئوال از این دوستان دارم مگر مردم عراق الان ازادی دارن ؟؟؟؟؟؟؟ هر روز خبر های از کشته و زخمی شدنشون می شنویم . این ازادیه ؟؟؟؟؟؟ ایا واقعا فکر می کنید بوش به فکر ازادی من و شماست ؟؟؟ یه ضرب المثل قدیمی میگه : هیچ گربه ای واسه رضای خدا موش نمی گیره . واقعا هم همینطور . اونها اصلا به فکر من و شما نیستن و فقط به فکر منافع خودشون هستن . ای هموطن ای ایرانی ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم و همه باهم ایرانی آبادتر و آزادتر بسازیم . کمی هم بفکر شهدا باشیم که از خاک ما دفاع کردن اونها جونشون رو برای ما و کشور ما ایران فدا کردن .آیا واقعا اینطور نیست .به امید همدلی هموطنان .